راه اندازی سایت فروش اینترنتی ویژه طلا و جواهر

امروزه در دنیایی زندگی میکنیم که هر روز بیشتر و بیشتر در دریای عظیم تکنولوژی شناور هست و با اطمینان میتوان گفت کسانی که شنا کردن در این دریا را یاد بگیرند و همراه با آن زندگی کنند بهره بیشتری خواهند برد .

در نظر بگیرید روزگاری نه چندان دور مردم تلفن خانه خود را بر میداشتن و به تاکسی تلفنی زنگ میزدند ولی اکنون تقریبا میتوان گفت تمامی نسل جدید از تکنولوژی و اپلیکیشن های تاکسی درخواست خود را میدهند .

مثال هایی زیادی همانند این وجود دارد که همه کسب و کار ها را به این وا میدارد که خود را با به روز کردن کسب و کار خود در رقابت نگه دارند و آنهایی که در این مسیر پیش قدم تر هستند بهره بیشتری خواهند برد .

صنف طلا و جواهر یکی از مشاغلی میباشد که ایجاد شعب مختلف و مدیریت کردن آن بسیار دشوار و نیاز به سرمایه زیادی هم میباشد .
به طور مثال یک مغازه زرگری ابتدا اجاره یا خرید یک مکان با رفت و آمد بالا و امنیت خوب میخواهد که به نسبت آن مبلغ بالایی نیاز دارد بعد از آن تجهیز کردن مغازه اعم از صندوق ، ویترین ، شیشه نشکن ، سیستم دود و دزدگیر و …. که همگی شامل مبالغ سنگینی است که باید پرداخت شود و قابل برگشت نیست . پس از آن خود سرمایه طلایی که باید برای یک شعبه دیگر درنظر گرفته شود خود جزو اصلی ترین ها است .

با تمامی این کارها باز هم شما محدود به یک مکان خاص هستید و فروش محدود به همان منطقه .
در صورتی که با ایجاد یک سایت فروش اینترنتی بدون هیچ گونه از موارد بالا قادر خواهید بود در سطح کل کشور دیده شوید و فروش داشته باشید .

ما برای شما در این زمینه سایتی با امکانات زیر درست میکنیم که مختص به شما باشد .

شما تمامی امکانات یک سیستم فروش فروشگاهی همانند دی جی کالا را خواهید داشت ، اما قابلیت مهم ما اضافه بودن امکانات زیر است .

متصل بودن به نرم افزار حسابداری ته حساب جهت کنترل موجود بودن اجناس و فروش اجناس موجود
قابلیت دریافت نرخ لحظه ای طلا و محاسبه قیمت فروش محصول به صورت لحظه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید