راه اندازی اختصاصی حسابداری

برای طلا و جواهر فروش ها با امکان اتیکت

تجربه این چند سال در زندگی به من ثابت کرده که در هر ضمینه کاری اول ازهمه داشتن یه راهنما و استاد خوب باعث بالاتر رفتن کیفیت و عملکرد کاری میشود که میخواهیم انجام دهیم .

درنظر بگیرید میخواهید یک زبان دیگر یاد بگیرید ، راه های زیادی وجود دارد از گرفتن یک کتاب پایه تا دیدن ویدویو های آموزشی یا رفتن به یک کلاس یا در نهایت گرفتن یک معلم خبره است . به نظرتان کدام یک از موارد شما را سریع تر و با اطمینان بیشتر به هدفتان میرساند .

یا در نظر بگیرید شما دچار یک بیماری هستید باید برای درمان آن اقدام کنید ، باز هم راه های زیادی وجود دارد از درمان های خانگی گرفته تا پیشنهاد های همسایه یا نظرات یک عطاری تا ….. یک دکتر فوق تخصص در ضمینه آن بیماری خاص شما که چندین سال تجربه نیز دارد . به نظرتان کدام یک شما را با اطمینان بیشتری درمان میکند .

همه این مراحل شامل هزینه است و بیشترین هزینه برای شما وقت شماست که از بین میرود و غیر قابل جبران است .
ولی متاسفانه در صنف طلا و جواهر به غیر ازدست دادن وقت برای راه اندازی سیستم حسابداری خود ، اشتباه کردن هزینه مالی سنگینی دارد ، هزینه ای که از چندین دوره خصوصی ما سنگین تر خواهد بود .

برای شما مثالی میزنم

در یک درخواستی از یک مجموعه با گردش بالا صاحب مجموعه عنوان میکرد که در این سال من سود بسیار خوبی ازمعاملات خود داشتم تقریبا معاملاتم یا با سود بوده یا یرشده انجام شده و خیلی به ندرت معامله با ضرر داشته ام ، تراز خرید و فروش من نشان میدهد که 10 کیلو باید سود طلایی داشته باشم ولی هرچه حساب میکنم میزان طلای من تغییر نکرده است. بعد از بررسی حسابها و محاسبه سود و زیان سالیانه  متوجه شدم شخصی که حسابداری را برای او از حالت دستی به کامپیوتری تغییر داده بوده است و به او آموزش داده ، فقط دانش کار با برنامه را داشته و دانشی از زرگری و ریزه کاری های آن نداشته و محاسبه سرمایه را برای او به اشتباه انجام داده  به صورتی که در ابتدای دوره شخص مورد نظر 10 کیلو طلا خالی بوده و روی پول بوده است ولی سیستم با تراز خرید و فروش صفر شروع شده بوده و شخص صاحب کار متوجه این موضوع نشده بعد از یک سال و نیم و افزایش شدید مزنه و رشد سریع مزنه باعث شده بوده که وزن 10 کیلو گرم طلایی که از ابتدا خالی بوده ایجاد ضرر بر روی سرمایه نماید و به اصطلاحی سود را بسوزاند .

یا در موردی مغازه ای خرده فروشی به من مراجعه کرد که بعد از بررسی متوجه شدم از کل سیستم حسابداری فقط چاپ کردن اتیکت و چسباندن کاغذ روی طلا را آن هم به صورت ناقص انجام داده اند و به دلیل پیچیدگی های زیاد خرده فروشی حسابها به صورت ناقص ثبت شده بوده و عملا اطلاعات آن به هیچ استفاده ای نمی آمد .

راستش را بخواهید نداشتن کامپیوترو سیستم حسابداری در حالتی که شما به صورت اصولی آن را راه اندازی نکرده باشید خیلی خیلی خیلی بهتر از داشتن آن است چرا که حداقل شما در حالت دستی تسلطی تجربی دارید و برروی ذهن خود تکیه خواهید کرد ولی وقتی سیستم حسابداری تهیه میکنید به شما یک اعتماد به نفسی خواهد داد که دیگر کنترل های ذهنی و دستی که انجام میدادید را به مرور زمان با تکیه بر اعتماد به سیستم حسابداری انجام نخواهید داد .
در این زمان هر گرم طلا 2400000 هزار تومان میباشد که دیگر برای حفظ و نگهداری آن شوخی یا سعی و تلاش خودسرانه را قبول نمیکند چرا که یک اشتباه معادل از دست دادن بخشی از سرمایه شما خواهد داشت

ما برای شما چکار انجام میدهیم ؟

اول از همه بگویم که ما تجربه زرگری داریم و و در این ۲۰ سال از کارکردن درکارگاه ساخت سرویس و النگو تا فروشندگی در خرده فروشی و آبشده فروشی گرفته تا داشتن یک بنکداری شخصی برای پخش النگو که تا به امروز ادامه دارد .
دوم : تا به امروز بیش از ۱۰۰۰ واحد را با تجربه ها مختلف آموزش و راه اندازی و حسابرسی کرده ایم پس دانش و تجربه ما بزرگترین سرمایه ای است که به کمک شما می آید .

مواردی که ما در این دوره شما را همراهی خواهیم کرد به شرح زیر هست

برای شما تمامی تجهیزات لازم را که از کارکرد آن نسبت به تجربه ای که داریم مطمئن هستیم تهیه میکنیم اعم از لیبل زن ، ریبون چاپ و لیبل جواهر ، وبکم ، نرم افزار ، کامپیوتر و هرچیزی که نیاز داشته باشید را با بهترین قیمت از سورس های اصلی خرید میکنیم
زمان راه اندازی را با شما هماهنگ میکنیم و برای شما کارشناس حضوری میفرستیم .
همراه با کارشناس ما و با راهکارهایی که برای مجموعه شما درنظر گرفته خواهد شد تمامی محصولات شما را یک به یک در سیستم ثبت میکنیم و با سرعت بسیار بالا کل مغازه را به کمک خود شما اتیکت خواهیم کرد .
تا اینجا ۲۰ درصد راه را رفته ایم و به اصطلاحی کاغذ چسبانده ایم
برای شما دفتر روزانه ای که از قبل طراحی شده درخواست میکنیم که به میزان لازم چاپ و آماده کنید چون کار ما تازه شروع شده .
از این مرحله ما به صورت آنلاین با شما خواهیم بود .
روش نوشتن فاکتور و دفتر روزانه به شما آموزش داده میشود و در این مرحله کارشناس حضوری شما را ترک میکند .
یک کارشناس از مجموعه ما برای شما درنظر گرفته میشود و از روز بعد به صورت ممتد و روزانه با قراری که از قبل تنظیم شده اقدام به ثبت همزمان و آموزش شما میکنیم .
بعد از تقریبا دوهفته شما بیشتر مراحل ثبت را آشنا شده اید و بدون نیاز به همراه بودن کارشناس ثبت اسناد را به راحتی انجام خواهید داد .
به دلیل اینکه تمامی مواردی که در انجام آن نیاز به آموزش دارید برای شما در یک روز یا شاید یک ماه اتفاق نمی افتد و ما اعتقاد به آموزش به صورت عملی داریم دوره خود را ۳ ماه قرارداده ایم تا شما با خیال راحت از همراهی ما برای کوچکترین موارد پیش آمده استفاده کنید .
در این مرحله اعتماد شما به سیستم به صورت واقعی خود را نمایان میکند چون متوجه میشود که سیستم حسابداری که به صورت اصولی کار شود همچون حلقه های متصل به هم در یک زنجیر میباشد که نبود یک حلقه زنجیر را پاره خواهد کرد و شما اعتمادی به خود از درک سالم بودن زنجیر بدست خواهید آورد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید