آموزش حسابداری طلا و جواهر

تجربه این چند سال به من ثابت کرده  که در هر ضمینه کاری اول ازهمه داشتن یه راهنما و استاد خوب باعث بالاتر رفتن کیفیت و عملکرد کاری میشود که میخواهیم انجام دهیم .

ما سه روش آموزشی داریم :

روش اول برای آنهایی که آشنایی با ماهیت زرگری و حسابداری آن دارند و فقط نیازمند به یاد گیری امکانات نرم افزار حسابداری ما هستند ، برای این منظور یک دوره ویدیویی رایگان تهیه گردیده که شما میتوانید ویدیو آن را با لینک های زیر ببینید .

روش دوم برای آنهایی که به زرگری آشنایی دارند ولی برای حسابداری  با ماهیت مفهمومی مسائل مالی مانند ثبت اسناد هزینه ، درآمد ، روشهای صحیح ثبت اسناد مالی ، مفهموم سود و زیان و روش محاسبه آن و … آشنایی ندارند و میخواهند به صورت کم هزینه تر و خودجوش با مسائل روبرو شوند و آنها را فرا بگیرند.
این روش شامل یک دوره ویدیویی میباشد که سرفصل های زیر را برای شما توضیح خواهد داد ، دوره مورد نظر تمرکز بیشتری بر مسائل مالی دارد و به دلیل گستردگی بسیار زیاد مسائل مالی در حوضه های مختلف مانند خرده فروشی ، جواهر فروشی ، بنکداری و آبشده فروشی یا سکه از پرداختن به ریز جزئیات روش های ثبت با نرم افزار خودداری شده است .

دوره آموزشی ویدیویی پشرفته

روش ورود اطلاعات اولیه در سیستم مالی
روش محاسبه سرمایه اولیه
ثبت اسناد به تفکیک رسته های مختلف
روش های کنترل های صحت اطلاعات
نحوه گزارش های کنترلی
نحوه ثبت اسناد هزینه ای
نحوه محاسبه سود وزیان

شما میتوانید جهت تهیه دوره پیشرفته و مشاهده ویدیوها به صورت آنلاین از طریق لینک زیر یا قسمت محصولات اقدام به خرید دوره نماید .

روش سوم برای آنهایی که زرگری را میدانند ولی از حسابداری ، کامپیوتر و … هیچ نمی دانند و نیاز به یک راهنما و معلم خصوصی دارن تا در تمامی مراحل نصب ، راه اندازی ، ثبت اطلاعات اولیه ، آموزش اسناد روزانه ، گزارش گیری ، مغایرت های پیش آمده و …. آنها را همراهی کند و به صورت روزانه همراه با یک کارشناس ، با اطمینان 100 درصدی حسابداری خود را پیش ببرند .
در صورتی که به این مورد مشتاق هستید لطفا مطلب زیر را بخوانید .
راه اندازی اختصاصی حسابداری برای طلا و جواهر فروش ها با امکان اتیکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید